Tuesday, January 3, 2017

Pinoy Ako, Bisdak.

Kinsa man gd ning unang nagpatuo.tuo nga barato ra ang mga palitonon abroad kay atong piktusan, gajama.jama ra man ni sila oi, lagi nakapalit ug Sapatos nga original tag 49 ra, nag McDonald's gud for duha ka tao 13, kaon restaurant tag 7 kada order, ug simple ra tag 4 wa pa na kauban drinks, palihog ra q convert b kung barato ba. £1= 61 pesos
Kining uban nga taw maka gawas gani, mag himo.himo dayon estorya, gasalig kay dle mahibaw.an ug tinood ba or dle ning iya gi estorya kay layo, tagsa ray makadong adtong iyang giadtuan.
Mituo baya pud ko anang estoryaha sauna sa wala pa ko kasuway ug dong gawas, ug naa ko kaila nga naas gawas sauna, tugon ko dayon ug, oi paliti ra gud ko ing.ani kay barato ra diha, hahaha malasa oi. haha ingon Hong Kong ang shoppinganan kay barato. Barato ba d.i nga dle man, mga datu.on ra tong ga shopping. Unya samot na sa UK perti ka mahal, plete gani £1:60 one way, 5 mins ride ky duol ra kaau, e convert dw kung barato. Kung sa pinas nga bus 14 php ra.
Dle na lg q gani mag cge ug convert kada naay paliton kay sakit kaau sa bulsa huna.hunaon. Hay people ada 2017 na, usba na nang inyo huna.huna b kay makakaspa.
Sa naka relate lg ah.

No comments:

Post a Comment