Tuesday, October 17, 2017

First time to see an Apple Tree at Cogges Manor Farm

Sa tibook nakong kinabuhi dream pud nako makakita ug apple tree, puro lang apple fruit ako nakit.an sa mercado pa. Usahay pa makakaon kay  mahal. Sa bata pa ko maglaway jd ko magtan.aw. Maau na lg kakaon apple ka usa sa usa ka tuig. 

Sa naka trabaho na ko, sa naa na ko kwarta palit jud ko apple oi hangtod nga na tagbaw na pd ko. Karon nga naka langyaw kos laing lugar ako jd gipangita ang apple tree.

Gahapon nanong mis Cogges Farm kay naa man cla mga apple tree, excite jd ko kaau, lipay kaau ko nakakita ug mga hinog nga apple sa punu.an OMG hehehe mora kog bata lami gakson ang punu.an eh. First time you know. Ka nice kaau tan.awon bisan ug gamay na bunga nabilin kay hapit na mahuman ang apple season.

Nalipay jd ko ai hihihi

Click the image

No comments:

Post a Comment